Min nya njutning

Jag fasar lite för att jag kommer att tröttna på dessa smaker också, men nu känns allt plötsligt mycket lättare igen!

Igår började jag dagen med en Vaniljshake med lite kanel i, mumma! Jättegott!
Lunchen blev en Kycklingsoppa som faktiskt var helt OK, men jag mådde lite illa av den efteråt av någon anledning. PÅ kvällen tog jag en Bananshake som jag mixade med mycket is och det smakade som halvsmält glass! Jag var i ett lyckorus och att sambon åt pizza, drack läsk och snaskade på nåt annat fredagsgott bekom mig över huvudtaget inte det minsta - jag hade ju också nåt gott!

Problemet med Cambrigde är att de inte verkar "fylla ut" magen lika mycket som God Balans, så jag har faktiskt varit lite småhungrig sen jag började med dem. Shakerna är också något för söta för min smak egentligen. Men imorse hade jag gått ner ett halvt kilo på bara en dag och det är ju suveränt! Kanske får kroppen en liten "nystart" med Cambridge, jag hoppas det.

Nu är det dags för frukost - jag tror det blir en Cappuccino, ev. utblandad med riktigt kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0