Dag 2

Det har varit förvånansvärt lätt idag, jag har inte känt mig speciellt hungrig eller sugen på något, men det är väl p.g.a. allt vatten man bälgar i sig! 3 liter är inga som helst problem, jag är törstig och känner mig torr i munnen ganska ofta. Lite yrsel och matthet har jag dock känt av och lite lätt hunger när det gått många timmar och börjar närma sig nästa pulvermåltid.

Till frukost testade jag smaken "Caffe Latte", men den var ingen höjdare utan smakade mest välling. Jag ska dock ge den en andra chans och då blanda med minsta mängden vatten och fylla på med riktigt kaffe istället. Det tror jag kan funka.

Middagen har precis intagits - en "Smultron shake". Nu har jag testat alla smaker utom kantarellsoppan som blir lunch imorgon. Jag har dock sett på God Balans hemsida att det finns en smak till, "Sole mio" som ska vara en soppa med soltorkade tomater och chili. Den låter ju jättegod, synd att de inte hade den där jag köpte mina pulver!

Smultronshaken var sådär. Den blir ingen favorit, men var inte den värsta jag smakat heller. Med iskallt vatten och massor av krossad is var det drickbart, men inte mycket mer än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0