Jag krymper! :D

För 2 veckor sedan, innan jag började med kuren, mätte jag mig på olika ställen på kroppen. Ikväll var det dags igen och det var roliga resultat att läsa av! På 2 veckor har några av mina mått minskat så här mycket:

Mage:  - 9 cm
Midja:  - 6 cm
Stuss:  - 4 cm

Lår:       - 2 cm per lår

Inte illa! Jag har förstås märkt det på mina favoritjeans, som innan suttit ganska tight men som numera nästan hänger lite i midjan. 

Jag har ikväll NÄSTAN bestämt mig för att "bara" köra ren kur i 2 veckor till och sedan börja äta enligt "tallriksmodellen" med en knytnäve protein, en knytnäve varma grönsaker och en handflata kalla grönsaker. Det påminner om GI-metoden också. Redan nu ska jag börja förbereda olika recept, så att man inte står där dagen innan och inte vet vad man ska äta för frukost eller laga för middag! För då är risken stor att det blir en "smörbulle" till frukost och spagetti med köttfärssås, korv stroganoff med ris eller lasagne igen till middagen...

Nejdå, jag skojar bara! Inte en chans att jag tänker förstöra de här veckornas kämpande med onyttig mat, som dessutom inte ens är speciellt god! ;)


Kommentarer
Postat av: Soha

Kul för dig, :)

2009-02-01 @ 17:22:43
URL: http://sohaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Om man bortser från att du inte gillade smaken på god balans, skulle du rekomendera den? är ytterst tacksam för svar då jag sitter och funderar över om jag ska beställa eller inte :o

2009-08-09 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0