"Fullproppad" helg

Tyvärr har jag slarvat med mitt vattendrickande de senaste dagarna och inte fått i mig mina 3 liter. Mycket beror på att jag känt mig lite krasslig i halsen och druckit massor av te istället.

Vissa kan ju bli trötta, få huvudvärk och yrsel om de dricker för lite vatten, men mitt problem blev förstoppning. Det var inte alls kul, men nu är magen igång hyfsat igen och jag ska bli bättre på att dricka.

Fredagsgottet igår (d.v.s. middagen) blev en Vaniljshake mixad med massor av is och kallt vatten - det blev som en variant på vaniljglass och var riktigt smarrigt! Det roligaste var att sambon blev så frestad att han sprang ner och köpte riktig vaniljglass till sig själv! :D Men han tog krossad choklad på sin också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0