En lite blygsam vecka

Resultatet på vågen denna veckan var bara -0,5 kg, d.v.s. totalt -7kg sedan starten den 19/1. Men jag är ändå ganska nöjd, med tanke på att jag började trappa upp med lite riktig mat fr.o.m. i onsdags. Så länge det fortsätter neråt är jag nöjd! Sen kommer man väl till den där ökända platån förr eller senare också...

Måttbandet åkte fram igår kväll och det var lite roligare! Så här har mina mått förändrats sedan den 19/1 (siffra inom parentes är hur det har förändrats på 2 veckor):
Stuss: - 6 cm (2 cm)
Lår:     - 3 cm/lår (1 cm)

Knän:  - 2 cm/knä (oj vilka knubbiga knän jag måst ha haft!)

Midja:  - 9 cm ( 3 cm)

Mage: - 7 cm (2 cm)

Höfter: - 5 cm (1 cm)

Överarm: -1 cm på vänster, - 2 cm på höger (1 cm)

Bröst: Oförändrat över brösten, men -4,5 cm under brösten, vilket innebär att jag gått upp 1 kupstorlek! ;)
(Det har jag inte märkt på BH:arna direkt, dock...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0