Biokväll utan godis?!

Ikväll ska vi på bio och se Valkyria. För första gången i mitt liv ska jag gå på bio utan en godispåse i knät och en läsk i armstödet på stolen. Vi får väl se hur det går, men det blir säkert en upplevelse att kunna koncentrera sig helt på filmen för en gångs skull. Annars brukar ju en hel del av min tid gå till att försöka prassla så lite som möjligt i påsen, öppna läsken utan att det pyser eller gräva efter de godaste bitarna i påsen så tyst som möjligt.

Igår smakade jag Kakaoshaken som var god, den smakade nästan som vanlig Oboy. Jag testade även Svampsoppan som var helt OK, men den blir ingen favorit tror jag. Cappuccinon igår var väl också OK, men jag tror hellre jag dricker vanligt svart kaffe och koncentrerar mig på andra smaker på shakerna. Jag har börjat vänja mig vid svart kaffe nu.

Idag blev det Vaniljshake med kanel till frukost, lunchen blir en Grönsakssoppa och middagen en Jordgubbsshake. Sen har jag testat alla Cambridgesmakerna också - på måndag ska jag beställa fler av mina favoriter.

Imorgon är det vägningsdags och som vanligt har jag svårt att hålla mig från att väga mig innan. På "hemmavågen" imorse hade jag gått ner 2 kg denna veckan (d.v.s. totalt 5 kg sen start), men det ska jag försöka glömma tills imorgon... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0