-1,5 kg (totalt -4,5 kg sen start)

Ja, jag vet att 1,5 kg är mycket på 1 vecka - men jag är tyvärr lite, lite besviken. Troligtvis för att jag gått ner lite mer på vågen här hemma. När ska jag lära mig att jag inte ska väga mig på den?! :)

Det som kompenserar är mina mått från igår, som ger lite extra peppning - och att jeansen idag nästan sitter lite för löst i midjan, så man får såna där snygga små "veck" runtom där skärpet sitter. Men det är ett ganska trevligt problem just nu.

Idag har jag förresten beställt fler av mina shaker och soppor, för 3 veckor framöver. För även om jag bara ska köra på ren kur i 2 veckor till, så behöver jag ju några påsar under nertrappningen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0